reklama

Srdcová dáma, pikový kráľ

Každá karta má dve strany. Rub a líc. Život nám tie karty zamieša, ukáže nám ich rub a my si máme nejakú vybrať. Až keď ju otočíme, vidíme, čo nám pripravil. Hráme len s tým, čo si vytiahneme a pokiaľ nemáme falošné eso v rukáve (a ak aj máme), ťažko povedať, ako sa hra skončí. Vraví sa, víťaz berie všetko. Avšak, kto je v hre života víťaz a kto porazený? Líc karty má dve polovice. Keď je jedna hore, druhá je dolu hlavou. Možno chce povedať, že na udržanie rovnováhy je občas treba postaviť sa na hlavu. A že nie všetko je také, ako sa zdá. Mám pred sebou kartu, na jednej polovici je srdcová dáma a na druhej pikový kráľ. Dve odlišné postavy, oproti sebe a zároveň spolu. Život s nimi rozohral hru a tu je kúsok ich príbehu, dva listy, ktoré sú skutočné tak ako vy, či ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Drahý priateľu,

Máš pravdu v jednom. Bojím sa. Bojím sa, že zostanem sama. Bez detí, bez muža, ktorému na mne záleží a miluje ma, a ja milujem jeho. Bojím sa, že zostanem s niekým, komu nerozumiem, iba preto, že nechcem zostať sama. Bojím sa, že moja práca a celý môj život sú zbytočné. Bojím sa, že nebudem schopná prežiť, že nepôjdem za svojimi snami, že stále budem na niekom závislá, že budem ľpieť na názoroch iných ľudí. 

Vieš, že som stále v práci alebo zaneprázdnená inými aktivitami. Prečo? Pretože nechcem myslieť na svoju budúcnosť. Keď som takmer pred rokom skončila s posledným vzťahom, nechcela som žiadneho muža ani vidieť. Mala som všetkého po krk. Chcela som len priateľov, nie viac. Cítim, že potrebujem blízku osobu, ale stále si pamätám predchádzajúci život, a hrozím sa, že to znova bude rovnaké. Hovorím „nie" každému mužovi, lebo sa ešte necítim pripravená. Viem, že sa mužom páčim, ale ešte nedokážem prekročiť deliacu čiaru. Priatelia nie sú rizikom. No u partnera potrebujem spriaznenú dušu, úplné porozumenie a dôveru. A nedávno som stretla jedného muža, s ktorým sa cítim úžasne. Ale viem, že je to len z mojej strany. Viem, že ja nie som v jeho srdci, on ani netuší, čo k nemu cítim (a možno je to tak dobre). Dúfam, že jedného dňa ma bude milovať, alebo že na neho prestanem myslieť. No teraz si neviem pomôcť. Prepáč. Prosím, nehnevaj sa na mňa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie je pre mňa jednoduché otvoriť sa. Viem sa otvoriť tebe - ako priateľka, ale nie ako žena. Je mi to ľúto. Môžem ti povedať všetko, no nemôžem byť s tebou. Môžeme sa stretnúť, ale nemôžem ti dať svoje srdce. Dôverujem ti a viem, že ma budeš rešpektovať. Potrebujem ťa. Pretože ma podporuješ a cítim sa silná a šťastná, keď mi píšeš. Neviem prečo, ale na úrovni duše a mysle sme si veľmi, veľmi blízki.. Nemôžem povedať: „Nemiluj ma," keď si sa tak rozhodol. Ale chceš, aby som bola úprimná, teda som úprimná. Môžem byť tvoja priateľka, ale nemôžem byť tvoja manželka..

Milá priateľka...

Znova som si prečítal tvoj list (01:37). Pijem svoj špeciálny nápoj zabudnutia a vravím si.. Máš úplnú, úplnú pravdu. Musíme byť iba priatelia. Dovolil som si viac, lebo som hlúpy.. a rozosmútil som ťa, alebo som ťa zlomil. Je mi to tak ľúto. Čakám len, že ma pochopíš.. a.. veľmi na neho žiarlim. Prajem ti, aby si s ním bola šťastná.. a budem ti písať, až kým neumriem. Nemysli na mňa. Som v poriadku a budem. Moja vojna lásky ku tebe skončila, buď pokojná a šťastná..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moja kvetinka, chcem ti povedať, že navždy budem pri tebe. Môžeš mi napísať všetko, čo chceš, alebo potrebuješ. Zatvor oči a uvidíš ma.. vo svojom srdci. Vravím ti, nikdy ničoho sa neboj, dokážeš urobiť všetko, všetko môžeš dosiahnuť. Dôverujem ti a verím ti. Milujem ťa a rešpektujem ťa..

Čo ešte? Nemám teraz slová... Ale chcem ťa vidieť, iba raz.. chcem ísť do neba šťastný.

Tvoj priateľ 

A čo bolo ďalej? To už je iný príbeh..

Veronika Cimenci

Veronika Cimenci

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek. Žena. Slovenka. Čitateľka. Pisateľka. Moje meno je Çimenci (číta sa Čimendži). To len pre poriadok. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu